Nufnang Ads

Thursday, March 11, 2010

xxxxcident


Pagi tadi berlaku kemalangan yg tak dijangka next time kena lg berhati2 semasa masuk kedalam lif sbb sensor lif kat umah dah rosak kot. Sakit sangat masa terkepit tu nasib ada 2org perempuan yg tolong takit tgnku masa kejadian klu tidak tak tahu lah mcm mane.. first time dalah hidupku kejadian mcm ni berlaku keatas diriku ini... Sampai kat opis nasib baik mber opis ada minyak leh juga urut bg hilangkan sakit sikit... pasni msti fobia naik lif. Tak dapat bayangkan masa tu xxxxxcident td berlaku tanpa diduga....Alhamdulilah aku masih selamat daripada kecerderaan yg lebih parah.. Nasib lif tak bergerak td klu tak msti aku luka kan... hmm so plz make sure after this more be careful when using lif specially at home that lif cannot function at all like my lif at office..

3 comments:

Anonymous said...

Ish..ish...ish gambaq tangan sendiri pun nak tunjuk kat orang ke??
Cukup la sekadar bagitau je.

Emilia said...

hey aku punya suka lah nak letak gambar tgn kau susah ke?? Aku tak susahkan kau pun...........

Emilia said...

Ooo ye aku update blog ni aku nak bg tahu bf aku ok bkn nak bagi tahu Anonymous mcm kau ni ok...Puas hati