Nufnang Ads

Wednesday, May 26, 2010

Shopping...Sesat....Mkn Mlm.....








Smlm selepas balik kerja dah plan nak gi shopping barang sikit kat Amcorp. Disamping tu Budak Kecik dah pesan belikan barang Avon utk dia sblm dia pindah ke Seremban.Singgah di cosway beli barang yg dipesan oleh kak zack, ti,ida n boboy punya barang ironing aid. Aku hanya beli barang air lens, perfume kete,hand sanitizer n gula2 clorets kat Watson dan roti. Semua settle membeli n aku pun pulang kerumah. Sampai je umah cek barang yg dibeli rupanya ada barang yg aku beli di Watson tertinggal so misi patah balik ke Amcorp semula kali. Kali ni aku minta budak kecik temankan aku sama utk ambil barang yg tertinggal. Sampai je kat watson pintu dah tertutup tp lagu terpasang so menandakan masih ada org lg didalam aku n bdk kecik gegarkan pintu dan memanggil pekerja watson utk ambil barang yg tertinggal....Nasib baik mereka terdengar suara aku n bdk kecik fuhhh..... Nak marah pun tak jadi sbb pekerja tu cakap sori td terlupa nak masuk kan barang yg dibeli ke dlm plastik beg bersama barang2 yg sudah dibeli....... Settle satu part masalah lain lak datang...hai mcm2... sesat dalam amcorp lak nak cari kete yg parking td tak jumpa.... naik lif ke B2 tak jumpa, naik lif balik gi B1 lak still tak jumpa n last gi LG klu nasib baik jumpa fuhhh....penat betul mlm td..Tp aku harus belanja bdk kecik kerana kesudiannya temankan aku ke Amcorp ambil barang tertinggal memandangkan aku pun belum mkn mlm lagi so ajak bdk kecik singgah mkn kat depan old town dekat gan umah....










No comments: