Nufnang Ads

Saturday, June 5, 2010

Sedih Sangat.......

Pagi2 buat aku rasa sedih sangat apa salahku aku cuma nak spend time bersama orang yg aku syg. Aku cuma ada dia aje disini... salah ke hari ni kan hari cuti aku ajak dia kuar esok dia dah ada hal nak gi rombongan meminang sepupu dia. Salah ke spend time gan aku gi tgk wayang ke main bowling ke.. Klu aku ajak pada hari keje dia bagi alasan penat so aku paham...dan tak pernah paksa pergi.. Yg buat aku sedih sangat dia msg ckp dah kuar asb still nak gi bowling...Salah ke aku kuar asb nak beli barang cosway yg bernilai RM770. Sbb aku dah terguna duit gajiku RM530 utk kegunaan seperti bayar umh, kete n kad kredit dan perbelanjaan ku.. Aku keluarkan azb nak cover balik sbb dah beli barang cosway guna duit gajiku. Aku tak pernah minta duit dia klu aku tak ada duit sekali pun... Aku aku tak ada duit aku tak akan ajak dia kuar gi bowling or tgk wayang....
Aku sedih sangat nape ckp hal duit aku tak pernah nak kuar gan dia tanya dia ada duit ke tak.. Aku sedar aku org kampung datang ke kl utk bekerja n cari rezeki n aku sedar aku org miskin tak kaya tapi makan minum n pakai aku cukup selain tu aku tak minta dia belikan pun aku beli sendiri ape yg aku inginkan n nak...Salah ke aku cuma nak keluar gan org yg aku syg pd hari cuti ... Aku dah tak kisah klu tak tunang n kawin pun tak per lah aku dah terlalu sedih n mkn hati... Aku cuma nk perbaiki n cari pendapatan lebih  melalui cosway salah ke niatku utk buka kedai cosway klu nak harapkan makan gaji mmg lah tak cukup hanya dapat gaji n belanja n habis setiap bulan... Aku cuma nak dia faham n fikir dulu or tanya sblm cakap n jgn bagi sakit hati aku tak ada duit utk keluar tgk wayang or main bowling. Kadang2 terlintas di fikiran ku sbb kan aku tak ada duit  sbb tu dia tak pernah nak ajak tunang or kawin sedangkan kami dah lama kenal.umur ku pun dah 25 tahun dan dia sudah 35 tahun. Aku serahkan aje pada Allah jika jodohku dgn dia aku terima dengan seikhlas hatiku dan klu dia bkn jodohku aku juga redo n terima ketentuanNya,,,,Sekian luahan hatiku yg amat terasa n sedih sangat...

1 comment:

Eileen Fitri said...

Jgn sedih sayang. Sayangkan seseorang itu belum tentu berbalas tapi kalau sayangkan Allah pasti Allah menyayangi kita.