Nufnang Ads

Monday, July 12, 2010

My Weekend Aktiviti ^_^


kena snap pic parking sebab aku sorang2 je shopping takut lupa kete kat mane lak nti hehehe....


  hehehe happy nye.... aku dah ada mircowave mcm2 leh masak yahoo....



Hari sabtu lepas aku gi Carefour Mid Valley sorang2 jer membeli belah kat sane lama gak dari kul 6.30ptg time tu ujan lebat so mmg jem lah nak masuk ke Mid so tetap teruskan niat utk membeli belah barang dapur n tilam untuk member umah kirim baik kan aku ni hehehehe..... sabar juga lah nak parking makan masa yg lama sbb parking penuh fuhh nasib ada parking kat tingkat 4.  selesai pilih barang n buat pembayaran masa tu jam dah kul 8mlm wah lama tul aku pilih barang hahaha...lagipun shopping sorang2 tak ada sape nak push suruh cepat balik hehehe... Siap jer bayar ingat nak terus balik tiba2 tertarik dekat penapis air dgn  microvawe ni so lama gak fikir nak beli sebab nak kuarkan duit bknnye sikit2... byk tau kena makesure microwave ni berkualiti setelah diuji dan dijamin aku buat keputusan utk membeli fuhh... melayan lagi lar duitku hehehehe janji puas hati n boleh masak makanan yg aku suke nti n minum air bersih so pasni aku tak payah beli air mineral lg hehehehe....  Zooommmmm balik umah sampai umah pun dah kul 10.30mlm sbb nak kuar dari Mid td agak lama gak sbb manual pay for parking.. Sampai umah angkat barang2 basah dulu n penapis air( ops... pic tak ada lupa nak snap hehehe next time ok update lain hehehehe...) tu soknye baru minta tolong member umah utk angkat microwave sbb berat lah microwave ni hehehe...thanks kak imah sbb tolong angkat kan microwave gan Emy.. So dah tiba masa utk cuba masak guna microwave ni best n user friendly. First try masak keropok hehehehe... jadi kembang gan elok tp syg pic keropok tak sempat snap sbb lapar sgt masa tu so makan je hehehe... Second try masak nuget seperti pic di atas hehehehe... bestnye masak tanpa guna minyak elok utk kesihatan ni hehehehe..... Dah abis try n error memasak so masak utk lunch cream spegety je sbb mudah n cepat hehehe utk kak imah, zakiah n diriku sendiri hehehehe....Menu makan mlm pula aku masa sup sayur bebola aym n ayam masak merah n kentang je hehehehe....So tu jer lah aktiviti ku minggu ni...


No comments: