Nufnang Ads

Wednesday, June 29, 2011

Cerita lawak....

Zaman sekarang ni masih ada lagi org yg nak kawin minta parent yg carikan ek??????? Hal ni terjadi pada diriku ini... Last sabtu masa balik dr kenduri Ju, aku terima sms dari anak kawan mama prgh kenal pun tidak tiba2 ajak bertunang n minta aku transfer balik perak.. Kira nya dah 2 kali hal macam ni jadi pada aku dulu budak LHDN skrg budak SPRM lak hey mcm lah pening lah kepala aku fikir hal2 mcm ni nape ada je org suke padahal aku dah terus terang yg aku ni dah ada boboy hey x paham lah... Tolong2 lah stop ganggu hidup aku dri msg n call mohon sangat.......... Mama pun stop lah dr paksa2 terima budak tu ye org x nak n x suke harap mama phm ye.... x payah lah pasal budak tu kite nak gaduh or x berhubung ye mama sayang...

No comments: