Nufnang Ads

Wednesday, November 25, 2009

Luahan rasa hatiku

Saya sedih sgt sekarang ni kenapa boboy buat saya mcm ni. Ape salah saya?????
Saya sayangkan dia sepenuh hati. Semua dia pergi kerja pun ingat pada dia, tido ingat dia, makan pun ingat pada dia semua nya dia senang cerita buat ape2 pun dia mesti saya beritahu.. Saya harap dia menerima saya kembali dan kembali kepada saya. Saya tak pernah curang pada dia. Dia dah salah paham. Salah paham terjadi apabila dia check email yahoo dan buka tag saya. Saya tak bersalah saya tak pernah curang pada dia. Dia tetap dihati saya walaupun dia dah tidak boleh terima saya lagi.

Saya sudah minta maaf pada dia. Tp dia sudah maafkan akan tetapi dia tidak dapat menerima saya lagi dalam hidup dia. Saya tak pernah sayangkan lelaki lain selain dia. Semalam satu hari badan panas dari pagi sampai malam. Makan pun tak lalu asyik teringatkan dia gi opis pun mcm tak der perasaan tak bercakap dengan semua org senyap aje mengasingkan diri. Tolong kembalikan boboy kepada saya. Saya amat menyayangi dia sepenuh hati saya. Maafkan saya, saya tak ada niat ape2 dgn adanya tag itu. Jika saya betul curang pada dia. Kenapa saya bagi password yahoo pada dia. Saya tak curang pun. Jika saya curang kenapa sampai sekarang saya still sayangkan dia dan sampai sekarang kami berkawan dah lama saya berkawan dengan dia sudah hampir setahun setengah kami berkawan. Jika sayang baca blog ini harap sayang mengerti perasaan ayang. Sayang kembalilah kepada ayang. Ayang tidak bersalah. Ayang sayangkan sayang.

No comments: