Nufnang Ads

Wednesday, November 25, 2009

Terima kasih dan bersyukur sangat...

Aku bersyukur sangat sayangku sudah kembali menerimaku semula dan memaafkanku. Aku sangat menyanyangi sayangku sepenuh hati. Aku sudah berniat jika sayangku menerimaku aku akan berpuasa itu nazarku.Terima kasih sayang kerana menerima dan memaafkan ayang.

Ada lagi dugaan utkku dan dia. Baru sekejap ni sayang terima mesej pada no sayang ada org nak kenal gan aku. Apalah salahku sehinggakan diuji macam2 dugaan. Aku cuma ingin bahagia bersama sayang. Itu sahaja kenapa ada sahaja orang yang ingin mengganguku.

Aku tak cantik tapi kenapa ada orang hendak berkenalan denganku dan aku tak kenal mereka. Aku harap janganlah ganggu hidupku aku juga berhak untuk bahagia bersama orang yang aku sayangi dan cintai. Tp bagusla sayang memahamiku dan bertindak dengan betul tanpa menuduh aku curang lagi bersyukur. So kesimpulan disini siasat dulu dan baru buat keputusan. 'Ingat tu sayang'. Ayg sayangkan sayang tiada org lain dihati ayg selain sayang.

2 comments:

Anonymous said...

siapa kata awak x cantik... awak cantiklah...

Emilia said...

Oo saya cantik ye terima kasih ye kepada yang comment saya cantik..