Nufnang Ads

Monday, February 22, 2010

Aktiviti Hujung Mingguku..

Hujung Minggu yg ceria hehehehe.....
Makan malam bersama budak kecik gan Sya. Memandangkan budak kecik sgt lapar so aku mandi, siap n tak makeup pun ape2 kat muka ni ha... Mcm org cakit jer tak per lah cian budak kecik dah lapar so siap n terus start kete n gi makan kat chicken rice shop... So lihat lah gambar2 budak kecik yg ceria di hadapan makanan... Walaupun lapar sanggup tunggu menu aku n sya sampai n baru kami semua makan bersama... Amalan yg bagus tunggu mknan lain smpi hehehe klu ada adik lelaki besar aku mesti kenalkan hehehe...Tp adik afiq kecik lagi kan.. Simpan jer lah hajat tu huhuhuhu...Tp best lah kawan gan budak kecik best sgt memahami keadaan aku huhuhu waktu suke n sedih bila gan boboy...


Gambar kedua lak kisah aku gi membeli barang avon utk kawan2 kat opis dan untuk pertama kalinya aku berjaya masak maggi berkuah dengan kadar kuantiti air yg sedikit hehehehe....Sedap n pedas yg penting jd menu makan tengahariku semalam... Sbb tak larat nak gi kenduri kawin mber kat area pantaihill park tu aku sakit perut..



No comments: