Nufnang Ads

Friday, February 19, 2010

Hadiah dr orang paling aku sayang.....

Masa cuti raya cina haritu akan aku ada cakap mama dengan adik afiq kuar beli barang untuk ku..naik kete ku sampai tertinggal kunci kat dalam kete hmm so ini lah hasil nya tara..... hehehehe aku senyum dan happy jer sbb dapat hadiah dari mama. walaupun duit aku melayang sikit utk bayar org buka kete yg tertinggal kunci oleh adik afiq bape aku bayar upah kat budak tu rahsia la (walaupun 50sen duit tau boboy jgn gelak ye bile baca blog ayg nanti tau hehe ni rahsia kite tau)tapi berbaloi2 tau hehehe.. Mama siap pakaikan lagi n ikat dengan benang takut hilang n katenya. Mcm aku ni budak2 kecik jer mama layan hmm tak pe lah mama kesayangan aku jugakan.

p/s thanks mama n along sayangkan mama.. i love u mama..

No comments: