Nufnang Ads

Saturday, February 20, 2010

Kejadian Pelik???


kunci kemik selepas di ketuk untuk kuruskan gan kunci baru selepas wat copy baru tp sayang masa tu tak sempat nak tangkap pic kunci yg kemik kedalam... Rugi betul bahan bukti(kunci kemik kedalam) nak tunjuk kat boboy dah diluruskan....


Semalam masa nak masuk umah balik dari opis terkejut bila tengok kunci umah kemik kedalam sape lak yg wat bagi jd kunci mcm tu... setahu aku, aku tak kuat sampai leh wat kunci kemik lagipun barang2 kat dalam beg aku ni bkn ada barang2 yg boleh kemikkan kunci tu.. tak per lah aku sendiri pun tak paham??? Aku gi kedapur kononnya nak luruskan kunci tu tumbuk gan lesung batu hehehe...ingat kan boleh rupanya tak boleh juga tak per lah.. janji kunci tu dah lurus semula tp stil tak leh guna lagi... Tak per lah aku dah copy kunci umah tu semula melayang lagi duit aku baru nak simpan hmm bile nak byk saving ni terlalu byk hal2 yg tak di jangka. maybe aku cuai kot sampai kunci umah ku sampai kemik... First time jd hal mcm ni. Dugaan lagi sabar jer lah..banyak kemungkinan berlaku biar lah tp pelik kan first time ni my life aku ada musuh ke? org dengki ke ek? MAYBE KOT HEHEHE. Janji aku happy jer n tak kacau org lain.....Harap2 hal2 mcm ni tak berulang lagi...

No comments: