Nufnang Ads

Thursday, February 18, 2010

Kejadian Semasa Cuti Chinese New Year

Sepanjang cuti tak ada cite yg menarik pun aku menghabiskan masa cutiku gan berehat di rumah aje tgk tv, makan dan tido memandangkan boboy suruh aku gemuk sikit...
Gambar dibawah berlaku pada 16/2/2010 adik afiq tertinggal kunci di dalam kereta. Mama dan adik afiq kuar nak beli barang utk ku. Tp tak kisah lah lagipun petang tu aku tido kat umah. Tiba2 telefon bunyi mama call suruh datang gan adik farah so ape lagi terus sakit kepala sbb bgn dgn cara terkejut. So nak jadikan cite boboy ingat aku dah kuar jln2 ptg tu padahal aku tido je kat umah petang tu... Boboy salahkan aku cakap kuar td ckp tido kat umh... Ala dah mama suruh datang so datang jer lah...lagipun umah gan kedai tu bkn jauh pun dekat jer... Nape lah boboy ni suke tuduh bkn2 tanpa bukti2 yg kukuh... Smlm 17/2/2010 sepanjang balik ke kl sedih n nangis jer dah lah jalan jem teruk mesti aku rasa msm nak terjun jer gaung kat highway 2... Aku sedih lah nape boboy tak caye pada aku. Aku ckp benda yg betul pun boboy tak caye dia ingat aku tipu dia kot tak pe lah terpulang nak caye ke tak tanya lah mama klu tak caye jgn tuduh jer tau...Tp lepas msg gan boboy citekan hal sebenar aku msg ckp nak ckp gan boby walaupun sekejap nasib boboy angkat.. Terima kasih sayang sbb angkat walaupun aku tgh nangis masa tu.. Sbenarnya aku tak puas hati n geram sbb boboy chat tp boboy tak puas hati gan aku pasal hal kunci tertinggal dlm kete ingat aku dah seronak kuar jln2 padahal aku tido kat umah hmm ape salah aku wat ye tido pun dia ingat aku kat luar pelik2...... Boboy ini cemburu sangat ke ape ye??? tak pasal2 nak sakitkan hatiku gan chat gan org lain tp dah janji tak nak chat lg supaya tak gaduh lg..
Walaupun nangis sepanjang perjalanan pulang ke kl akhirnya aku berjaya sampai rumah gan selamat pada kul 9.56mlm td. Sampai jer umah tak tegur pun mber2 umah tak nak diaorg tahu aku tegah sedih.. So diam dan terus masuk bilik. Sekian.

Gambar pekerja kedai tayar yg sedang membuka pintu kereta yg terkunci melayang duit aku ingat nak jimat tp tak juga gara2 adik afiq tertinggal kunci dlm kete.



Gambar2 jem sepanjang perjalanan pulang dari Perak ke Kl.

1 comment:

Anonymous said...

hish..apasal la ko ni bodoh sgt terhegeh2 kat jantan cam tu??? please la......jaga martabat & maruah ko sebagai pompuan!!! pada aku , kalau ko masih on ngan jantan sengal ni , aku rasa ko pun sengal gak ..sendiri boleh pikir!!! entah apa-apa...